Herstelling aanvragen
Wenst u een herstelling aan een Timmerman-product laten uitvoeren, hebt u een dringend nazicht na inbraak nodig, of wenst u een bijbestelling te doen, dan kunt u dit het snelst via onderstaand formulier.
Wenst u een raam of een deur bij te regelen ? Bekijk dan eerst onze instructiefilmpjes; deze kunnen u ongetwijfeld verder helpen !
Probeer dit document zo volledig mogelijk in te vullen; volledige aanvragen krijgen voorrang. U kunt eventueel ook foto’s toevoegen om uw aanvraag nog meer te verduidelijken.
Indien u nog bijkomende vragen heeft over uw herstellingsaanvraag kan u de dienst na verkoop bereiken via het nummer 050/72.89.95 of via dnv@timmerman.be.
Rolluiken:
- Zijn ze handbediend of elektrisch ?
- Werkt het rolluik met een handzender / schakelaar aan de muur / drukknop?
- Hoe breed is het rolluik ?
Poorten:
- Op de binnenzijde van de poort staat een identificatieplaatje; een foto van dit plaatje mag u steeds doorsturen.
- Is er een veer gebroken? Graag links of rechts vermelden van binnenuit gezien. Betreft het manuele of elektrische garagepoort ?
- Is de afstandsbediening defect ? welke kleur heeft de zender en de knopjes ?
Schuiframen:
- Schuift het raam van binnenuit gezien van links naar rechts of andersom ?
- Wat is er precies defect: de kruk, schuift het niet meer open/dicht ?
Deuren:
- Gaat het over een probleem aan de cilinder, de kruk buiten of binnen, het deurpaneel ?
- Is het een pvc of een aluminium deur ?
Ramen:
- Krijgt u het raam niet meer open of dicht ?
- Is het een pvc of aluminium raam ?
Glas:
- Hebt u condens tussen het glas of betreft het een ander probleem ?
- Voor welk raam is dit precies ?
Vliegramen:
- Gaat het over een herstelling van het gaas of over een bijbestelling?
- Voor welk raam?
Screens:
- Gaat het over een elektrisch probleem ? Betreft dit dan een gewone of een radiogestuurde motor ?
- Over gaat het over een probleem met een doek of met de geleiders ? Is het een screen die voor of bovenop het raam staat ?